آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

باشه هر چی تو بگی...

باشه هرچی تو بگی!

عاشق و معشوق:

من رو دوست داری؟؟ آره! معلومه که دوستت دارم. حاضری برام هرکاری بکنی؟؟ این هم آخه سئوال داره؟ تو بگو من برات میمیرم! مثلا چیکار میکنی برام؟ هرچی که تو بگی! ببین من برای مهریه‌ام یک کامیون گل رز میخوام! باشه قبوله. هرچی تو بگی. ببین من میخوام تو دیگه با اون دوستات نری جایی! باشه قبوله. هرچی تو بگی. اصلا از این اخلاقت هم که توی جمع زیاد حرف میزنی خوشم نمیاد اگه من رو دوست داری این عادت رو هم باید ترک کنی! باشه قبوله هرچی تو بگی.

عاشق و خدا:

خدایا من تو رو خیلی دوست دارم. همیشه بهت این رو گفتم. همیشه توی مناجات شعبانیه اون قسمتش که خیلی دوسش دارم گفتم که اگر من رو به جهنم بندازی هم به همه اهل جهنم اعلام میکنم که من تو رو دوست داشتم و دارم. بنده من! من هم به تو علاقه دارم و اگر میدونستی شدت علاقه من رو از خوشحالی دوست داشتی زودتر به سمت من حرکت کنی. راستی خدایا چرا نماز صبح باید دو رکعت باشه؟ نه قبوله هرچی تو بگی اما میخوام دلیلش رو هم بدونم. این که اشکال نداره. راستی خدایا چرا اون چیزی رو که ازت خواستم بهم ندادی؟ صلاح تو نبود. اما من میخواستم. اگه بهت میدادم از من دور میشدی! نه خدایا! فکر میکنی. من دوستت دارم. هرچی تو بگی اما این حرف من رو هم گوش کن. تازه اون یکی اون دفعه که اومدم مشهد جلوی امام رضا(ع) ازت یک خواهشی کردم هنوز اون هم درست نشده! درست میشه اما کمی باید صبر داشته باشی. ببین خدایا هرچی تو بگی اما من عجله دارم. اگر زود به دستش بیاری زود هم از دستش میدی. نه خدایا! هرچی تو بگی اما تو به من زود بده من خودم حواسم هست که چطور ازش مواظبت کنم. نگران نباش از دستش نمیدم. باید صبر کنی! صبر؟ هرچی تو بگی اما اگه فردا کارم رو درست نکنی من باهات قهر میکنم. اصلا دیگه نماز هم نمیخونم تا ببینی که خیلی جدی حرف میزنم. خوب خودت ضرر میکنی! من که به اون نماز محتاج نیستم. من این چیزها حالیم نیست. من میخوام میخوام میخوام.... این یکی از امتحاناتت هست. محبتت چقدر بود؟؟ نه خدایا من خیلی دوستت دارم اما... اگه من رو دوست داری فقط گناه نکن مثلا اینجا غیبت نکن! خدایا هرچی تو بگی اما آخه نمیشه که من وسط این جمع اظهار نظر نکنم و نگم که من هم میدونم کی چیکار کرده! ضایع میشم. دروغ نگو! خدایا باشه هرچی تو بگی اما اگه راستش رو بگم که کارم پیش نمیره! باشه خدایا هرچی تو بگی اما یک نظر که اشکال نداره. تازه اینها عادی شده دیگه! لذتی هم نیست. مواظب... خدایا صدا نمیاد! دیگه صدا قطع شد. حالا چند روز دیگه میام و توبه میکنم. فعلا هی نگو این کار رو بکن اون کار رو نکن. تازه یادت نره چیزهایی رو هم که خواستم زود فراهم کنی.

 

باشه هرچی تو بگی اما...

عاشق و معشوق:

ببین اگه من رو دوست داری باید یک خونه داشته باشی توی اون خیابونی که من دوست دارم. باشه قبوله هرچی تو بگی. اگه من رو دوست داری باید ماشینت مدلی باشه که من میخوام. باشه قبوله هرچی تو بگی. باشه قبوله هرچی تو بگی.

عاشق و خدا:

اگه من رو دوست داری فقط گناه نکن. باشه قبوله هر چی تو بگی اما...