آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

آدرس جدید --> WWW.MY321.TK

مصیبتی از این بزرگتر

افلاطون گفت: مصیبتی از این بزرگتر چه باشد؟ که جاهلی مرا بستاید و کار من او را پسندیده آید. 

ندانم که چه کار جاهلانه کرده ام که او را خوش آمده است! 

 

۹۰ (فردوسی پور و مهمان برنامه)

فردوسی‌پور: از وقت خیالتان راحت باشه. یه شماره بگو از یک تا 150000. از یک تا 150000، 150000 عدد است،‌یکی را انتخاب کنید. خیلی راحت است.

میهمان برنامه:‌ چه‌جوری از بین 150000 تا عدد، یکی را انتخاب کنم؟ 150000 عدد است، یکی دو تا که نیست!!

فردوسی‌پور:‌کاری نداره که. یه عدد بگو از یک بزرگ‌تر، از 150000 کوچک‌تر!

میهمان برنامه: خود یک هم حسابه؟

فردوسی‌پور: آره حسابه.

میهمان برنامه: 150000 چی؟

فردوسی‌پور: اونم حسابه، تو رو خدا یه عدد بگو قال قضیه رو بکن. الان اتاق فرمان دارن بال بال می‌زنن!

میهمان برنامه: به شما که عرض کنم دقیقاً چقدر از وقتم مونده؟

فردوسی پور:‌ از یک تا 150000 لطفاً. از وقتم نگران نباش.

میهمان برنامه: بالاخره من باید بدونم چقدر وقت دارم. به شما که عرض کنم....

فردوسی‌پور: ما تا آخر برنامه در خدمت شما هستیم. جان من یه شماره بگو.

میهمان برنامه: از یک تا 150‌هزار، یا اینکه هر شماره‌ای دلم خواست؟!
ادامه مطلب ...